ponedjeljak, 21. travnja 2014.

Savjeti za zdravu jetru

Jetra je centralna laboratorija, koja zajedno sa bubrezima eliminiše otrove iz našeg tijela. Zdrava jetra je bitan preduslov za zdravlje cijelog organizma.
Zdrava ishrana je presudan faktor za zdravlje jetre. Nezdrave navike su naša svakodnevica.  Nagle promjene u ishrani nisu dobre za vašu jetru. Oštećenje jetre može biti posljedica nepravilne ishrane. Jetru mogu ugroziti alkohol, cigarete i loša ishrana.




U nastavku slijede korisni savjeti za zdravlje vaše jetre.

Češnjak, luk, brokula, cjelovite žitarice, bobice, jogurt i zeleni čaj su izuzetno zdrave detoksikacijske namirnice

Koristite maslinovo ulje
Maslinovo ulje je tečno zlato za naš organizam iz mnogo razloga. Štiti od kardiovaskularnih oboljenja, ali čuva i zdravlje vaše jetre. Kada kuhate sa maslinovim uljem, uvijek stavite plamen na srednju toplotu.

Jedite namirnice bogate sumporom
Jetra proizvodi mnogobrojne enzime koji obavljaju veliki broj funkcija. Posebno je važna njihova uloga u razgradnji lijekova i nekih štetnih tvari u tijelu. Enzimi se stvaraju bolje, ako jedete namirnice bogate sumporom poput prokulice, kupusa i brokula.

Jedite organsku hranu
Ima mnogo manje pesticida, koji su jaki otrovi. Pesticidi su izuzetno štetni za jetru i neku od njih mogu izazvati rak.

Vitamini su dio zdrave prehrane
Namirnice bogate vitaminima i mineralima su  mrkve, brokula, bademi, krompir i mnoge druge. Ove namirnice treba da postanu vaša svakodnevica.

Lecitin je prijatelj vaše jetre
Konzumacija hrane bogate lecitinom pomoći će vam da imate zdravu jetru. Plodovi mora, zeleno povrće, mahunarke i mliječni proizvodi su posebno bogati lecitinom. Jedite ih da bi povećali proizvodnju fosfatidil kolina. Fosfatidil kolin pomaže izgraditi membrane jetrenih stanica, čime se stvara zdravija jetra.

Uglikohidrati mogu biti opasni
Pretjerana konzumacija ugljikohidrata može uzrokovati masne naslage u jetri. Masna jetra je rezultat prekomjernog unosa šećera. Da bi izbjegli oštećenja jetre sa mogućim štetnim posljedicama kontrolišite unos soli i ugljikohidrata.

Kofein nije pretjerano  koristan
Ukoliko niste ovisnici o kafi, onda svaki put kada možete umjesto kafe popijte šolju vode. Vode čisti otrove iz cirkulacije.

Jedite povrće
Povrće obiluje antioksidansima koji eliminišu slobodne radikale slobodne radikale.  Kupus, mrkva, cvjetača, suncokret, kelj, prokulice i artičoke su namirnice bogate antioksidansima.

Oslobodite se od stresa.
Stres je najveći uzrok mnogih zdravstvenih problema, uključujući oštećenja jetre. Pokušajte pronaći najbolju tehniku za redukciju stresa.

Vježbanje je korisno za cijelo tijelo
Vježbanje svaki dan otvora pore, povećava cirkulaciju krvi, sagorjeva masne naslage i opušta um. Vježbanje također eliminiše slobodne radikale iz tijela kroz žlijezde znojnice. Plivanje i hodanje su veoma učinkovite vježbe za zdravlje cjelokupnog organizma.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.